Himno ó Apóstolo Santiago

luns, 5 de agosto de 2019

Semana do 5 ó 11 de agosto


TEMPLO PARROQUIAL DE SANTA MARÍA (ADINA)

Venres            9
Sábado         10
Domingo       11

9 pm: Aniversario por Manuel Otero Martínez.
9 pm: por Carmen Leiro Portela.
12 pm: MISA DOMINICAL e por José Ángel Otero Rosendo (Lito) 2º aniv.
CAPELA DE SANTA CATALINA (PORTONOVO)

Luns               5
Martes            6
Mércores        7
Xoves              8
Venres            9
Sábado         10
Domingo       11

8 pm: por José Jesús Sabarís Gradaílla e ás ánimas, a intención dunha familia.
8 pm: por Eladio Salgueiro Torres e Josefa Fontenla.
8 pm: por José María Lema Martínez e irmán Antonio.
8 pm: por José Antonio Domínguez Abal e pais Josefa e Casto.

8 pm: polos asistentes.

8 pm: por Sofía e Roque Abalo.
10 am: MISA DOMINICAL.
8 pm: MISA DE TARDE.
              AS  NOVAS  DA  SEMANA                    


VENRES 9 DE AGOSTO: ÁS 9 DA TARDE, ANIVERSARIO POR MANUEL
OTERO MARTÍNEZ, NO TEMPLO PARROQUIAL.

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén