Himno ó Apóstolo Santiago

mércores, 28 de agosto de 2019

Semana do 26 de agosto ó 1 de setembro


TEMPLO PARROQUIAL DE SANTA MARÍA (ADINA)

Sábado        31

Domingo       1

9 pm: por Elvira Dadín Chan, Manuel Puente Muíños, Rogelio García Martínez, e Manuel Martínez Galiñanes.
12 pm: MISA DOMINICAL pola parroquia.
CAPELA DE SANTA CATALINA (PORTONOVO)

Luns             26
Martes          27
Mércores      28
Xoves            29
Venres          30
Sábado         31
Domingo      25

 8 pm: polos asistentes.
8 pm: polos asistentes.
8 pm:  polos asistentes.
8 pm:  polos asistentes.
8 pm: polos asistentes.  
8 pm: polos asistentes. 
10 am: MISA DOMINICAL.

              AS  NOVAS  DA  SEMANA                    

LEMBREN: A partir de setembro e ata o mes de xullo vindeiro 
suspéndese a misa do domingo ás 8 da tarde da capela de Portonovo.

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén