Himno ó Apóstolo Santiago

luns, 21 de xaneiro de 2019

Semana do 21 ó 27 de xaneiro



TEMPLO PARROQUIAL DE SANTA MARÍA (ADINA)
Venres            25
Sábado           26 

Domingo        27
8 pm: ANIVERSARIO por Estrella García Martínez. 
8 pm: por Alfredo Vázquez Aguín, defuntos da familia de Amelia Úbeda Padín, e por Ilda Otero Radío e esposo. 
12 pm: MISA DOMINICAL e por Rufino Torres Otero. 
CAPELA DE SANTA CATALINA (PORTONOVO)
Luns               21
Martes           22
Mércores       23
Xoves             24
Venres           25
 Sábado         26
Domingo       27
7 pm: polos asistentes. 
7 pm:polos asistentes. 
7 pm: por Rosario Gómez Montes. 
7 pm: por José Luis Iglesias Garrido e Prudencio Carballa Padín. 
7 pm: por Vicenta Lores Cordo. 
7 pm: polos asistentes. 
10 am: MISA DOMINICAL.
              AS  NOVAS  DA  SEMANA                    

ANIVERSARIO: O venres 25 na parroquial de Adina, por Estrella García Martínez. 
Atención porque será ás 8 do serán. 






SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén