Himno ó Apóstolo Santiago

domingo, 27 de agosto de 2017

Semana do 28 de agosto ó 3 de setembro

 TEMPO ORDINARIO 




TEMPLO PARROQUIAL DE SANTA MARÍA (ADINA)
Venres            1
Sábado           2
Domingo        3
8 pm: Funeral Aniversario por Manuel Cascallar Novás. 
9 pm: por Amancio Moldes Padín e Gorka Domínguez Osa (1ºaniversario)
12 pm: POLA PARROQUIA.
CAPELA DE SANTA CATALINA (PORTONOVO)
Luns              28
Martes          29
Mércores      30
Xoves            31
Venres            1
Sábado           2
Domingo        3
8 pm: por Alfredo Domínguez Martínez.
8 pm: por Ramona Uhía Casal.
8 pm: por Rosa Pintos Poza. 
8 pm: polos asistentes.
8 pm: NON HAI MISA.
8 pm: por Josefa Camiña Sueiro.
10 am: MISA DOMINICAL

  NOTICIAS DA SEMANA  


 O venres día 1 de setembro funeral de aniversario en Adina
polo Eterno Descanso de Manuel Cascallar Novás. Será ás 8 da tarde. 

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén