Himno ó Apóstolo Santiago

martes, 19 de agosto de 2014

Semana del 18 al 24 de agosto.

 TIEMPO ORDINARIO  
  SEMANA DEL 18 AL 24 DE AGOSTO DE 2014       

 ADINA

 Sábado 23: 9:15 tarde: por Carmen Piñeiro Míguez, Jose Jesús Deza Castro y Martín Martínez Padín
  Domingo 24: 12:30 mediodía: por la parroquia.  


PORTONOVO
       
Lunes 18: tarde: misa de diario.
Martes 19: tarde: misa de diario.
Miércoles 20: tarde: misa de diario.
Jueves 21: tarde: misa de diario.
Viernes 22:  7 tarde: ANIVERSARIO por Estefanía Torres Estévez.

                     tarde: misa de diario.
Sábado 23:  tarde: por los asistentes.
Domingo 24:  tarde: porla parroquia.

    _________________________________________________________________          
NOTICIAS

ANIVERSARIO: El viernes día 22 de agosto tendremos en Portonovo un aniversario por el Eterno Descanso de Estefanía Torres Estévez. Será a las 7 de la tarde. Están todos invitados a participar.

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén