Himno ó Apóstolo Santiago

luns, 6 de febreiro de 2012

Manos Unidas. Campaña contra el hambre.

O próximo domingo día 12 de febreiro terá lugar unha nova campaña de Manos Unidas contra el hambre. Desta volta da man do lema "La salud derecho de todos, ¡ACTÚA!" preténdese acadar unha atención médica máis axeitada en países empobrecidos afectados por enfermidades como a SIDA, a malaria, o Chagas, o dengue, a enfermedade do sono...que levan a vida de millóns de persoas ano tras ano. Manos Unidas na súa LII campaña pon a atención na cobertura sanitaria, algo tán básico nos países do 1º mundo que sen embargo teñen restrinxido os desherdados, aqueles que Xesús tanto ama. Colaborade, a colecta deste fin de semana estará destinada a este fin.
Contacta con Manos Unidas de Santiago: http://www.manosunidas.org/web_santiago/web_santiago2008.htm
Cartel deste ano.

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén