Himno ó Apóstolo Santiago

luns, 17 de xullo de 2017

Semana do 17 ó 23 de xullo

 TEMPO ORDINARIO 
       



ADINA
Sábado          22



Domingo       23
9 pm: por Sebastiana Garrido Garrido, esposo, nai, netos Javier e Juan (2ºaniversario) Baldomina Prieto Dopazo, Ana Isabel Marques Silva, Paz Alarcón Taboada e esposo Manuel Barbeito.
12 pm: MISA POLA PARROQUIA.
PORTONOVO
Luns            17 
Martes          18 
Mércores      19
Xoves           20
Venres         21
Sábado        22
Domingo      23
8 pm: por Emilia Torres García, esposo filla e xenro.
8 pm: por Luis Aguín Fernández.
8 pm: polos asistentes.
8 pm: por Dolores Sabor Uhía e Teodoro González González.
8 pm: polos asistentes.
8 pm: por Lourdes Reiríz Sampedro.
10 am: MISA DOMINICAL
8 pm: Misa de tarde.

BOLETÍN SEMANAL DE AVISOS

MISA DE DOMINGO POLA TARDE 

O domingo día 23 de xullo comezan as misas de verán na capela 
de Portonovo. Serán  ás 8 da tarde.

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén