Himno ó Apóstolo Santiago

martes, 25 de abril de 2017

Semana do 24 ó 30 de abril

 TEMPO PASCUAL 

       

ADINA
Sábado       29
Domingo     30
9 pm: por Rita Aguín García.
12.30 pm: MISA POLA PARROQUIA.
PORTONOVO
Luns           24
Martes        25
Mércores    26
Xoves         27
Venres       28
Sábado       29

Domingo    30
8 pm: 1º ANIVERSARIO por Consuelo Martínez Estévez.
8 pm: por Carmen Torres García.
8 pm: polos asistentes.
8 pm: por Alfredo Domínguez Martínez.
8 pm: Ramona Uhía Casal.
8 pm: por Rosa Pintos Poza, Juan García Deza, e José Jesús
Sabarís Gradaílla.
10 am: MISA DOMINICAL.
BOLETÍN SEMANAL DE AVISOS

ADINA:

VENRES 28: Reunión dos pais e nais dos mozos de confirmación. Ás 8.30 da 
tarde na casa reitoral.


PORTONOVO:

 ANIVERSARIO O LUNS POR CONSUELO MARTÍNEZ ESTÉVEZ

SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso párroco.

Manuel Pérez Blanco. Outubro de 2014

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén